foto
Inici Serveis Oficina del Consumidor
Imprimeix Correu electrònic

 OFICINA COMARCAL D'INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR (OCIC)

 

DEFINICIÓ I FUNCIONS

- Informar, orientar i formar les persones consumidores  i les empreses i els establiments sobre temes de consum i assessorar-los en la resolució de possibles conflictes.
- Tramitar les consultes, les reclamacions, les queixes i les denúncies de consum mitjançant els sistemes de resolució de conflictes legalment previstos (mediació i arbitratge de consum).
 

 
HORARI, UBICACIÓ I CONTACTE:

Al Consell Comarcal del Ripollès: Dimarts d'11 a 15 h i de 16 a 19 h.
(C. Progrés, 22, Ripoll)               (horari d’estiu: de 8 a 15 h)
 
 
Als ajuntaments, de forma itinerant: Divendres, de 9 a 13 h
    · Consulta aquí el calendari d'obertura de l'Oficina de Consum a cada ajuntament.
 

Telèfon: 972 703211
Fax: 972 702654
A/e: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la
 
 

 
 
 

 

DESTAQUEM

- Nous models de factura i de contractació de la llum

- X concurs escolar "Consum responsable: el teu consum història. 10 anys de Consumòpolis, 30 anys de consum"

 

 

 

INFORMACIONS D'INTERÈS:
 
 
 
 
TEMES DE CONSUM:

 

JUNTA ARBITRAL DE CONSUM DE CATALUNYA (JACC):
 

ALERTES A LES PERSONES CONSUMIDORES:

 

 

MÉS INFORMACIÓ:

web de l'Agència Catalana del Consum